»V Sloveniji imamo še vedno najnižjo trgovsko maržo za goriva v EU-ju, ob tem pa regulirana formula za določanje cen naftnih derivatov ne vključuje vseh stroškov nabave, zlasti stroška obvezno vmešane biokomponente.«
»Ključna razloga za takšno situacijo sta dva, in sicer na domačem trgu v Sloveniji imamo najnižjo trgovsko maržo v EU-ju za goriva in neprimerno formulo za regulacijo cen naftnih derivatov, predpisano s strani regulatorja.«
»Svoje nestrinjanje zoper odločitev vlade lahko izrazite na prihajajočih volitvah ali celo odstopite kot predsednik uprave.«
»Takšni ukrepi vam kot uglednemu menedžerju in družbi Petrol, ki praznuje 80 let in je tako del našega vsakdanjega življenja že osem desetletij, ne morejo biti v ponos.«
»V tem zahtevnem obdobju bomo s prilagoditvijo poslovnih aktivnosti z dodatnimi ukrepi primorani ublažiti negativne učinke regulacije cen, hkrati pa zagotavljamo, da skupina Petrol ostaja finančno stabilna, ustrezno likvidna ter kapitalsko močna.«
»Skupina Petrol je s svojo celovito energetsko ponudbo in učinkovitim prilagajanjem zaostrenim poslovnim razmeram v maksimalni možni meri blažila posledice izzivov regulatornega okolja v Sloveniji.«
»V Petrolu že kar nekaj časa nenehno opozarjamo na dolgoročno nevzdržen regulatorni okvir, saj marža za trgovce predstavlja le sedem odstotkov v strukturi cene za končnega potrošnika pri gorivih, medtem ko nabavna cena goriv približno 33 odstotkov, dajatve države pa 60 odstotkov. In če se najvišja dovoljena marža za trgovce od leta 2023 ni spremenila, so se dajatve države povišale za 42 odstotkov.«
»Na številnih Shellovih bencinskih servisih v Sloveniji tako ne pokrijemo niti osnovnih stroškov poslovanja, kaj šele vlaganj v razvoj in alternativne vire energije, kar je eden od ciljev tako EU-ja kot tudi vlade.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Predvideva na primer 20,8-odstotni delež energijske vrednosti iz obnovljivih virov energije do leta 2030, medtem ko italijanska zapoveduje 16 odstotkov, Hrvaška pa 11 odstotkov. Govorimo o izjemnih finančnih in tehničnih obremenitvah.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Predvideva na primer 20,8-odstotni delež energijske vrednosti iz obnovljivih virov energije do leta 2030, medtem ko italijanska zapoveduje 16 odstotkov, Hrvaška pa 11 odstotkov. Govorimo o izjemnih finančnih in tehničnih obremenitvah.«
»Nadaljevali bomo obstoječo obliko korporativnega upravljanja, večjih pretresov zaradi zavrnitve te predlagane spremembe statuta pa ne pričakujemo.«